No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Romantikute unistuste vann

by - reede, september 01, 2017


Ükspäev kutsus mind enda juurde üks tuttav, kes oli endale mõni aeg tagasi muretsenud uue moodsa vanni ja miks mind sinna kutsuti, no teadagi- eputamise pärast! Ta teab vägagi hästi, et mulle väga meeldivad, sellised romantilised asjad ja vidinad.
No mis ma oskan ütelda- Ilus, väga ilus ja eks ma seal vanni kõrval kadedusest sinisena seisin... Kui kõrvalt "harakast"tuttav kädistas "kas meeldib ka vä", ja et sellest tundus talle vähe olevat ( et ma kadedusest sinine olin), siis tuttav valas veel õli tulle, et noh, mis oleks, kui teeme ühe vanniõhtu vannivahu ja šampanjaga, vahiks aknast välja ja narriks naabreid :P!
Millegipärast meenus mulle üks sketsi videoklipp "Heeringas veenuse õlal" Tiit Sukaga vannis, kus kenad jalad vahusest vanni servast välja upitasid ja hiljem selgus, et torumees oli vanni roninud :D


Kui nüüd rääkida vannist endast, siis oli just sellise kujuga, nagu mulle meeldib - romantiline ja valge matt kivivann. Väga voolujooneline ja kaunis, kus ülemine osa on laiem, alt kitsasam ja ilusad kõverad jalad all. Ahhh....
Teine hea asi selle vanni juures on, et vesi ei solise, kui vanni vett lasta ja kivivann hoiab väga hästi sooja erinevalt akrüülvannist. See tähendab et vanniaega võib kordades pikendada ja vahepeal pole vaja vana vett alt ära lasta, et uut kuumemat peale valada.
Tõesõna- olin kade!  Kuid ma peaksin enne vanni muretsemist ikka alustama oma vannitoa remondiga :)
Järgmise asjana pidi tuttav ka samast sarjast valamu muretsema...
Muidugi ei keela ka mul seda vanni keegi soetada, sest selliseid vanne pole vaja kusagilt piiri tagant enam toomas käia, vaid meil siin endal Eestis võid saada väga korralike ja ilusaid asju. Selleks poeks pole miski muu kui  Kodustuudio, kus saab väga erinevale maitsele erinevaid kivivanne ja samas stiilis valamuid soetada, nii matt kui läikega, musti või valgeid.
Kui elad veel pealinnas, siis on Tallinna piires sulle tasuta transport maja välisukseni!

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate